Zastanawiałeś się dlaczego Twoja strona jest daleko w wynikach wyszukiwania? Dlaczego inne strony są na pierwszych pozycjach? Dzięki pozycjonowaniu możesz znaleźć się w TOP wynikach wyszukiwania.
Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych?
Pozycjonowanie jest formą promocji strony w internecie. Nie jest to klasyczna reklama lecz poprawa widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Najpopularniejszą wyszukiwarką jest wyszukiwarka Google, której udział na rynku wynosi ponad 95%.
Zadaniem wyszukiwarki jest odnajdywanie stron WWW dostępnych w sieci na podstawie wpisanej frazy przez użytkownika. Liczba wyników jest zależna od wpisanego słowa, a wyniki prezentowane są na kilku podstronach. Z przeprowadzonych badań wynika, że większość użytkowników zatrzymuje się na wynikach wyszukiwania z pierwszej strony. Oznacza to, że jeżeli nie ma tam Twojej strony, użytkownik nie odnajdzie Twojej oferty w internecie.
Dzięki pozycjonowaniu możesz znaleźć się wyżej w wynikach wyszukiwania, a tym samym pozyskać nowych odwiedzających Twoją stronę, którzy mogą być w przyszłości Twoimi klientami.
White SEO. Dlaczego jest to ważne?
Są różne techniki pozycjonowania, które można podzielić na etyczne oraz nieetyczne. Wydawać by się mogło, że cel uświęca środki, metody nieetyczne szybciej przynoszą wyniki i są tańsze we wdrożeniu.
Jednak wyszukiwarki np. Google walczą z tego typu praktykami i banują strony, które z tego korzystają. Co to oznacza? Zbanowana strona nie pojawi się w wynikach wyszukiwania, będzie traktowana przez wyszukiwarkę tak jakby nie istniała.
White SEO jest to podejście nie tylko uczciwe, ale i skuteczne. W krótkiej perspektywie może wydawać się nieskuteczne, ale przede wszystkim przynosi efekt długofalowy.
Wymaga to większego zaangażowania oraz znacznego nakładu czasu. Jednak korzyści jakie możemy dzięki temu osiągnąć są inwestycją z pewnością opłacalną.
Dodawanie wartościowych treści, ciekawych dla odbiorców
Ciągła aktualizacja strony
Prosta i przejrzysta w nawigacji strona
Kompatybilność strony z urządzeniami mobilnymi
Poprawa technicznej jakości strony, np. eliminacja błędów, niedziałających linków
Metod w obrębie samej strony www może być wiele. Warto także pamiętać, że do legalnych i jednocześnie bardzo skutecznych metod należą także działania poza stroną, np. budowanie marki, udzielanie się w social mediach itp.
jak pracujemy
Audyt SEO strony internetowej
Audyt SEO to obowiązkowe zadanie do wykonania na Twojej stronie internetowej lub sklepie online. Nie można pozycjonować strony, która posiada błędy techniczne wpływające na jej widoczność. Ważne jest, aby strona internetowa poprawnie wyświetlała się na urządzeniach mobilnych.
Audyt SEO pozwala uniknąć w przyszłości marnowania Twoich pieniędzy na dalsze prace związane z pozycjonowaniem, gdy użytkownicy gubią się na stronie, a roboty Google komunikują błędy.
Sporządzony przez nas audyt pozwoli Ci poznać Twoich interneutów. Jakich słów kluczowych używają w poszukiwnaiu konkretnych towarów lub usług. Ponadto, przeanalizujemy działania konkurencji pod względem pozycjonowania. Nasze dane są wiarygodne, analizy wykonujemy w oparciu o specjalistyczne narzędzia Search Console oraz SEO Site Tools.
01
02
Optymalizacja strony internetowej
Optymalizacja to przejście do konkretnych działań technicznych, jak i tekstowych nad Twoją stroną internetową lub sklepem online. Pierwszym krokiem będzie przebudowa struktury strony z użyciem fraz kluczowych, które będą ciekawe dla użytkowników i wysoko oceniane przez roboty indeksujące.
Witryna powinna być intuicyjna i przejrzysta. Elementy strony powinny być rozmieszczone w miejscach, w których użytkownicy spodziewają się, że je odnajdą. Strona powinna być responsywna i poprawnie wyświetlać się na urządzeniach mobilnych. Ważna jest również kompresja zdjęć, bo kto lubi czekać aż witryna się wczyta? Stworzymy również plik z dokładną mapą strony, aby ułatwić indeksację dla skryptów Google.
Kolejny krok to przeredagowanie treści. Unikalność tekstów na stronie to podstawa, kopiowanie jest surowo zabronione. W treściach odpowiednio umieścimy frazy kluczowe, zbudujemy linki wewnętrzne i uzupełnimy opisy META Title i META Description. Grafiki uzupełnimy o brakujące atrybuty Alt oraz Title.
Link Building
Co kryje się pod tym tajemniczym pojęciem? Jest to budowa drogowskazów prowadzących do Twojej strony lub sklepu online. Jest to zamieszczanie na wartościowych portalach linków prowadzących do Twojej strony. Wybieramy tylko sprawdzone domeny, które dodadzą wartość do pozycjonowania Twojej strony lub sklepu internetowego. Muszą być to jednak serwisy powiązane tematycznie z prowadzoną przez Ciebie działalnością. Nie bez znaczenia jest też ruch na danej stronie i jej wiarygodność dla robotów wyszukiwarek.
Pozyskiwanie linków to trudne i odpowiedzialne zadanie, jednak celujemy w najwyższe pozycje w wyszukiwarce. Bezpieczne linkowanie, zgodne z zasadami Google, wymaga wiedzy i doświadczenia, a nad wyraz uczciwości osoby zajmującej się SEO. Nie ma w tym przypadku drogi na skróty i trzeba unikać zabronionych praktyk w pozycjonowaniu. Zatem pozyskiwanie linków z wartościowych portali lub blogów tematycznych oraz budowanie wiarygodności Twojej domeny nie odbędzie się w jeden dzień!
Pozostaw to zadanie specjalistom, a ty zajmij się prowadzeniem swojego biznesu.
03
04
Blog
Pewnie zastanawiasz się po co jest Tobie potrzebny Blog na stronie. Przestań się zastanawiać i jak najszybciej go załóż jeżeli chcesz pozycjonować się w Google. Teraz, jak nigdy wcześniej, liczą się treści. Wyszukiwarka Google wyjątkowo ceni strony www, które systematycznie dodają nowy content, nie rzadziej niż jeden na dwa tygodnie. Zalecamy jednak więcej wpisów. Dodatkowo, w artykułach możemy zawrzeć bardziej rozbudowane frazy kluczowe, które precyzyjnie odpowiadają coraz bardziej rozbudowanym frazom, jakimi posługują się użytkownicy podczas przeszukiwania sieci. Dzięki artykułom, możesz odpowiedzieć na pytania, których odpowiedzi poszukują użytkownicy.
Prowadzenie Bloga to opłacalna inwestycja. Twoi klienci mogą lepiej Cię poznać, a Ty zwiększyć sprzedaż swoich produktów. Merytoryczny i intrygujący wpis będzie „zaczepiał” coraz to nowych internautów i zapraszał ich na Twoją witrynę. Komentarze pozostawione pod artykułem, pozwolą Tobie poznać opinie i potrzeby Twoich klientów.
Jesteś zdecydowany na prowadzenie Bloga? Na spokojnie omówimy z Tobą zasady współpracy i prowadzenia Bloga. Tematy i treści przesyłamy do akceptacji, a za content odpowiadają profesjonalni copywriterzy.
Raportowanie
Internet daje szerokie możliwości zbierania danych. Kto, kiedy i jak trafia na naszą witrynę. Jakich słów użył, aby odnaleźć nasz adres internetowy. Każdego miesiąca przygotowujemy raport, który przedstawia aktualną pozycję strony, zachowania użytkowników oraz analizę porównawczą do poprzednich okresów. W podsumowaniu zamieszczamy zalecenia i działania, które mogą przyspieszyć proces pozycjonowania Twojej strony lub sklepu.
Stosujemy wyłącznie metody White Hat SEO pozwalające uniknąć kary od Google. Umiejętne i bezpieczne pozycjonowanie daje wymierne efekty, jednak wymaga czasu. Zanim wyprzedzisz konkurencję i uzyskasz wysoką pozycję w wyszukiwarce, może minąć nawet 12 miesięcy.